Objektovy PostgreSQL?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Úterý Říjen 16 15:33:57 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 01:48:16PM +0200, Radek Kanovsky wrote:
> Asi nejvetsim nedostatkem OODB je to, ze neexistuje rozuma open source
> OODB. Vetsina dostupnych databazi je necim velmi specialni nebo je v
> rozpracovanem stavu. Pokud by nekdo o nejake vedel, mohl by se tady
> zminit.

Pred casem, jsem tady brecel po necem jako OODB.
V teto konferenci jsem dostal odkaz

    http://www.ispras.ru/~knizhnik/

Zkoumal jsem GOODS, ale uz asi pred rokem. Podle dokumentace
to vypadalo namakle. Nicmene neodhodlal jsem se zacit do toho
preklapet svuj projekt.

Umi to krom toho ukladani objektu plno dalsich veci.
Ovsem ve chvili, kdy bych s tim chtel nahradit RDBMS,
musel bych si zase udelat nejake dotazovadlo (vyberova kriteria),
abych dal moznost uzivateli nahore nejake vybery ...

Trochu me zarazily definice trid, ktere jdou umistovat do toho
systemu, ale uz nevim presne co ...

IMHO budoucnost bude nejaky mix OODB a RDBMS. Mozna, ze zrovna
to GOODS je nastartovane spravne. Nejsem ale velky teoretik.
Zatim mam plno jine prace, ale hodlam se ke GOODS jeste vratit.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511