psql+large objects+perl

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Říjen 23 17:37:12 CEST 2001

Dobry den,
zrejmne uz toho mam dost, ale proste nemuzu prijit na to, jak v
perlu pomoci modulu Pg naimportovat lo do databaze. Cetl jsem
man Pg, ale nejsem schopen pochopit, jak s lo pracovat.

Myslel jsem si, ze bude fungovat toto, ale to nefunguje.
use Pg;
my $pripojeni = Pg::connectdb("dbname=valy");
my $query4 = $pripojeni->exec("INSERT INTO dc VALUES
($notmpx,$sec,lo_import(\'/etc/motd\'))");

V man Pg pisou:
           $lobjId = $conn->lo_import($filename)
Tady ale nachapu, jak mam naspecifikovat, do jake tabulky a do jakeho
"sloupce" se ma lo vlozit.

Stacilo by mi nejake nakopnuti nebo nejaky priklad.

			Diky, Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..