psql+large objects+perl

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Říjen 23 20:03:02 CEST 2001

On Tue, 23 Oct 2001, Tomas Valousek wrote:

> Dobry den,
> zrejmne uz toho mam dost, ale proste nemuzu prijit na to, jak v
> perlu pomoci modulu Pg naimportovat lo do databaze. Cetl jsem
> man Pg, ale nejsem schopen pochopit, jak s lo pracovat.
>
> Myslel jsem si, ze bude fungovat toto, ale to nefunguje.
> use Pg;
> my $pripojeni = Pg::connectdb("dbname=valy");
> my $query4 = $pripojeni->exec("INSERT INTO dc VALUES
> ($notmpx,$sec,lo_import(\'/etc/motd\'))");
Tak uz si muzu odpovedet sam. Uz sem prisel na to, proc mi to
nefungovalo. V psql jsem to zkousel jako uvivatel valy, ktezto v perlu
jako uzivatel root. A protoze jsem magor a nenachel jsem si vypisovat
zadne errory, tak jsem na to prisel az kdyz jsem se prihlasil jako root do
psql a tam mi to napsalo:
ERROR:  You must have Postgres superuser privilege to use server-side
lo_import().
        Anyone can use the client-side lo_import() provided by libpq.

No nic... priste snad budu otravovat kvuli realnemu problemu :-)
Ted du spat, protoze dneska to uz nema zadnej smysl cokoliv delat...

	Jeste jednou sorry, s pozdravem Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..