Problem ochrany dat

Adam Mika a.m na bnm.cz
Středa Září 26 16:49:57 CEST 2001

Dobry den,

obracim se na vas s nasledujicim problemem. Vyuzivam databazi, kterou mi
poskytuje firma, u ktere hostuji. V soucasne dobe se chystam na internet
umistit informace, ktere by nemel videt nikdo jiny nez autorizovani
uzivatele mych internetovych stranek. Zde prave vyvstava problem -- firma, u
ktere mam data na pocitaci k nim vzdy bude mit pristup. To se mi ale nelibi.

Potrebuji mit data ulozena v databazi a nejak vyresit to, aby si je nemohl
precist ani administrator serveru ci databaze, pokud nebude mit autorizovany
pristup pres webove rozhrani, ke kteremu budu pridelovat hesla ja.

Mate na to nekdo nejakou fintu? Jedna se mi o vseobecne reseni pro
kteroukoli databazi, ale pokud nekdo ma reseni pouze pro konkretni, tam tim
take nepohrdnu.

Premyslel jsem o necem jako PGP, ale zda se mi to moc komplikovane.

Pokud nekdo ma jakoukoliv radu (krome toho si umistit svuj vlastni pocitac
do internetu -- to totiz asi budu nucen nakonec udelat), tak budu velice
vdecny.

--
Adam Mika, a.m na bnm.cz