Problem ochrany dat

Jan Tichy - Webbie jan.tichy na webbie.cz
Čtvrtek Září 27 00:49:35 CEST 2001

> Dobry den,
>
> obracim se na vas s nasledujicim problemem. Vyuzivam databazi, kterou mi
> poskytuje firma, u ktere hostuji. V soucasne dobe se chystam na internet
> umistit informace, ktere by nemel videt nikdo jiny nez autorizovani
> uzivatele mych internetovych stranek. Zde prave vyvstava problem -- firma,
> ktere mam data na pocitaci k nim vzdy bude mit pristup. To se mi ale
nelibi.

> Potrebuji mit data ulozena v databazi a nejak vyresit to, aby si je nemohl
> precist ani administrator serveru ci databaze, pokud nebude mit
> [...]

Myslim, ze toto je neresitelne. I kdybyste pouzil napr. PGP, vzdy budete
muset mit na tom serveru ulozen privatni klic (aby mohl server pristupovat
k datum v databazi), takze provozovatel serveru bude mit takto pristup
i k zasifrovanym datum...

JT

--

Jan Tichy