DB_reseni-uzivatele,pristupy-docu -- delsi

goldenfish na debian.pcnet-praha.cz goldenfish na debian.pcnet-praha.cz
Úterý Prosinec 24 22:29:21 CET 2002

	dobry den,

  resim ted jednu ulohu.
  jedna se o navrh databasoveho reseni tykajiciho se
  uzivatelu,prav,pristupu.

  lehce nastinim ulohu v moznostech, toho co muzu mluvit.

  mam nekolik webu. k temto webum je centralni database.
  do teto centralni database se ukladaji napriklad uzivatele a jejich
  pristupy a prava.
  potrebuji, abych mohl registrovat uzivatele, nejak inteligentne s
  ohledem na zatez serveru a mnozstvi dat jsem jim mohl davat pristup k
  datum,zajistit pristup k datum, ktera jim pouze patri.nektere data
  mohou byt v rezimu pro zapis, nektera pouze pro cteni.
  potrebuji davat pristup uzivatelum k datum, ktera jsou pouze radkove
  polozky(nejaky konkretni zaznam) nebo k datum, ktera jsou napriklad ve stromove strukture.
  priklad administrace zaznamu dane firmy, sprava inzertnich rubrik,
  firma ma pobocky.
  potrebuji mit moznost zablokovat uzivateli nejakou sluzbu, pripadne ho
  bloknout uplne.potrebuji mit prehled o uzivatelich.
  reseni par mam.nicmene maji trhliny a predevsim moznosti database
  vzhledem k jejimu rozsirovani nejsou prilis velike; pripadne by
  znamenaly prepisovani znacneho mnozstvi kodu a dost konversi dat.

  co hledam: pokud nekdo vite o nejake online dokumentaci ci navrzich reseni
  ohledne navrhu database ze strany pristupu, uzivatele, zabezpeceni ,
  poslete mi prosim link.predem diky.je mi jasne, ze tyto reseni se
  prilis moc z ruky nepousti.
  nejedna se mi prilis o nejake konkretni reseni. spise neco universalnejsiho,
  co nejaky cas bez zasahu do kodu vydrzi.

  database: PgSQL, OS: Linux

  diky
    a zatim

      pavel 'goldenfish' kysilka