DB_reseni-uzivatele,pristupy-docu -- delsi

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 25 13:19:56 CET 2002

Zdravim,
asi tu nekdo prijde s necim lepsim, ale asi by bylo mozne jit cestou
procedur, plnicich temp. tabulky. Pak pouze nastavite pravo poustet
proceduru.

Pak take samozrejme views, dat uzivateli pouze moznost cist nektera data
pres ne, do vlastnich tabulek ho vubec nepoustet. Coz vsak neresi to aby
v pohledu mel pouze sva data, alespon pokud tech uzivatelu bude vetsi
mnozstvi nez co by se na prstech spocitalo, navic by to nebylo moc
systematicke...

Myslim ze postgres v tomto ohledu nabizi docela dost diky tomu, ze se
kademu uzivateli definuji prava na kazdou tabulku, views atd. zvlast

Jirka