InterBase 6 a cestina

David Sebik sebik na tdf.cz
Úterý Únor 12 12:04:46 CET 2002

Zdenek Drlik dne úterý 12 únor 2002 11:13  napsal(a):

> Už to stahuju a mrknu na to.

Nevím, jestli IBConsole už obsahuje ISO8859-2 v té roletce při
zakládání databáze. Když tak to zkuste ručně (CREATE DATABASE).

Jinak lepší než IBConsole je IBAccess (http://www.ibaccess.org).

> Jojo, IBConsole se jmenuje ta aplikace, přes kterou jsem to zkoušel.
> Ještě jeden dotaz - když ta data budu vkládat ze servletů před JDBC, je
> také možné nějak nastavit, v jaké kódové stránce klient funguje? Data budu
> mít např. v CP1250 a databáze bude v ISO88592, lze JDBC driver nějak
> nastavit aby věděl, že má data v ISO? Pokud ne, tak podle čeho se JDBC
> driver rozhoduje ve které je kódové stránce (pokud jej jednou použiju na
> Linuxu a podruhé na Windows, tak by to měl umět nějak určit, ne?

JDBC neznám, takže neporadím, ale mělo by to někde v nějakém nastavení
jít. ODBC to umí, PHP a Python API taky... Na www.borland.cz jsou
k nastavení češtiny nějaké poznámky, možná k tomu něco najdete i na
http://www.ibphoenix.cz.

--
David Šebík, TDF Software, s.r.o.
mailto:sebik na tdf.cz | http://www.tdf.cz | tel: 067 / 762 27 91