export z MSAccessu

tjoe tjoe na seznam.cz
Středa Leden 2 16:46:40 CET 2002

Kdysi jsem to taky řešil-buď lze použít tvorbu průvodce na tvorbu
dpokumentace a nebo někde v preferencích nastavit zobrazování systémových
tabulek. V některé z nich je pak uložena struktura tabulek, nepamatuji si už
ve které a jak, ale lze to velmi jednoduše vysledovat

"Michal Helán" <helanm na iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9vcqcn$ain$1 na morticia.kit.vslib.cz...