PostgreSQL, uzivatelske promenne na serveru

David Zabensky zabensky na ica.cz
Úterý Leden 8 10:37:12 CET 2002

Dobry den vespolek,

chtel bych vas poprosit o malou radu tykajici se PostgreSQL 7.1.3.

Mam maly problem: potreboval bych zjistit, zda existuje na serveru
promenna, jenz obsahuje jedinecnou hodnotu pro uzivatelskou session.
Tj. ma vzdycky stejny nazev ale pokazde jinou hodnotu, jenz se nastavi
po connectu a zanikne po disconnect. A lze se na ni odkazovat z SQL
prikazu resp. PLSQL funkci. Koukal jsem na napovedu pro SET, SHOW...
ale lze nastavovat jen runtime parametry. Nelze pridavat nove.

Potreboval bych to pro implementaci uzivatelskych promennych na serveru
(pokud to tedy psql neumi sam, coz jsem nikde nevycetl), mel by to byt
klic do podobne tabulky:

SESS_ID VARCHAR,
VAR_NAME VARCHAR,
VAR_VAL VARCHAR,
PRIMARY KEY(SESS_ID, VAR_NAME)

Studoval jsem dokumentaci, zbezne prochazel zdrojaky i systemovy katalog,
ale na nic jsem neprisel. Nevite nekdo o nejake promenne/funkci jenz by
se dala na toto pouzit? Mam verzi 7.1.3.

Moc Vam dekuji, koukam na to uz druhy den. A mam obavu, ze to nejde...

Dekuji David