OT: Hladaju sa dobrovolnici

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Leden 23 15:17:24 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 02:49:58PM +0100, Peter Hanusiak wrote:

> Snaha vytvorit relacny model, ktory by uz v sebe obsahoval aritmetiku
> (pomocou nekonecnych tabuliek) a nasledne vyuzitim takejto vyhody

 Rekurze? Jeste nejaky jiny priklad tezko resitelny na beznych DB?

> dosiahnut lepsiu optimalizaciu v dotazoch. Java bola zvolena kvoli tomu,
> ze momentalne neexistuje jednoduchsi jazyk pre rychle prototypovanie.
> Snad C# ale ten nie je platformovo nezavisly (aspon zatial).

 Zajimava bude rychlost a pametova narocnost. Typicka relacni DB
 dokaze celkem dost pracovat s pameti, celkem bych se toho u Javy
 v tomto pripade bal :-)

> Ano su. Je to tzv. embedded databaza a je siroko pouzivana, napr. RPM
> balicky ju vyuzivaju tiez. Viac info na http://www.sleepycat.com

 Jak BerkeleyDB tak o sleepycat vim. Jen jsem ocekaval, ze reknete
 ze Javu mate pro prenositelnost :-)

 Zalezi co od toho budete chtit, ale mozna se dostanete k tomu, ze
 BerkeleyDB3/sleepycat vam nebude stacit -- tedy budete-li chtit
 dosahnou srovnatelkych kvalit a vlastnosti jako jsou u jinych DB.
 (viz. MySQL a jejich pouziti veci od sleepycat)

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz