OT: Hladaju sa dobrovolnici

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Středa Leden 23 16:21:05 CET 2002

On Wed, Jan 23, 2002 at 03:17:24PM +0100, Karel Zak wrote:

>  Rekurze? Jeste nejaky jiny priklad tezko resitelny na beznych DB?
Rekurzia v tomto pripade nie je podstatna. Jednoducho aritmetika
realizovana pomocou tabuliek (nekonecnych) posuva vyhodnocovanie dotazu
do inej roviny. Totizto v klasickom relacnom modely nie je aritmetika,
preto akekolvek aritmeticke dotazy sa realizuju pomocou selekcie kde sa
vyhodnocuje predikat, ktory realizuje dany aritmeticky vyraz. V pripade
AlgebraDB je mozne pouzit klasicky join na nekonecnych tabulkach a je
to.  Toto je samozrejme iba experiment a este to nie je uplne
implementovane.

>  Jak BerkeleyDB tak o sleepycat vim. Jen jsem ocekaval, ze reknete
>  ze Javu mate pro prenositelnost :-)
Predpokladal som, ze to bude vyrivacny dotaz od dalsieho neveriaceho
"Tomasa", ktory nema rad Javu :-))
Nic v zlom, toto bol vtip :-)

>  Zalezi co od toho budete chtit, ale mozna se dostanete k tomu, ze
>  BerkeleyDB3/sleepycat vam nebude stacit -- tedy budete-li chtit
>  dosahnou srovnatelkych kvalit a vlastnosti jako jsou u jinych DB.
>  (viz. MySQL a jejich pouziti veci od sleepycat)
No co som zatial ja stihol overit tak BerkelyDB je naozaj rychla
databaza, neviem aka je situacie s tabulkami typu BerkeleyDB v MySQL.
Ale predpokladam, ze budu pomalsie kedze sa o tom zmienujete. Dovody
nepoznam ale tipnem si, ze ste nezobrali do uvahy transakcny
mechanizmus. Upozornujem, ze MySQL nepoznam, takze sa mozem hlboko
mylit. Kazdopadne by ma zaujimalo aka je je vlastne situacia s BerkleyDB
v MySQL.

	Peter

P.S. ospravedlnujem sa za preklepy ale mam neuveritelne pomaly terminal
:((
--