Ruzna fce UNIQUE na DB MySQL

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pondělí Červenec 8 14:17:43 CEST 2002

Lukes Zdenek wrote:

> Mam takovy problem s jednou tabulkou. Problem spociva v tom ze si
> definuji sloupec login varchar(20), priradim mu UNIQUE a potrebuji aby
> kdyz zapisi poluzku "lukin" a chci zapsat dalsi polozku napr s velkymi
> pismeny "LUKIN" tak aby mi to zazvalo ohledne duplicity. Na jedne DB mi
> to funguje v poradku, ale na dalsich strojich to normalne prida zaznam
> (rozlisuje velka a mala pismena). Dival jsem se na konfiguraci DB, ale
> ta by mela byt stejna.
>
> Nevite nekdo v cem je problem ???
>
> Dik LUKIN

*** Mam takovy tuseni ze jsem podobne chovani zaznamenal v pripade
pouiziti charsetu czech. Tusim to bylo tak, ze v default instalaci bez
podpory charsetu czech bylo porovnani retezcu ve varchar case
insensitive a pri pouziti charsetu czech bylo case sensitive. Jestli to
je ale ten problem to nevim a navic to uz je nejakou dobu a ani si
nepamatuju verzi.

HOnza

--