Ruzna fce UNIQUE na DB MySQL

Jan Tichy - Webbie jan.tichy na webbie.cz
Pondělí Červenec 8 19:35:40 CEST 2002

> *** Mam takovy tuseni ze jsem podobne chovani zaznamenal v pripade
> pouiziti charsetu czech. Tusim to bylo tak, ze v default instalaci bez
> podpory charsetu czech bylo porovnani retezcu ve varchar case
> insensitive a pri pouziti charsetu czech bylo case sensitive. Jestli to
> je ale ten problem to nevim a navic to uz je nejakou dobu a ani si
> nepamatuju verzi.

Mam jiz starsi manual, ale v nem se pravi:

***********
20.16 Case sensitivity in searches
By default, MySQL searches are case-insensitive (although there
are some character sets that are never case insensitive, such as czech).
***********

Pokud je czech charset vzdy case-sensitive pro vyhledavani,
da se predpokladat, ze bude sensitive taktez pro porovnavani
unikatnosti poli...

Honza

Jan Tichy
e-mail: jan.tichy na webbie.cz