Postgres Performance ?

Středa Červenec 17 15:50:02 CEST 2002

On Wed, Jul 17, 2002 at 02:36:18PM +0200, Lukas Maly wrote:

> No nevim, jestli znate Request Tracker. Ty akce jsou Comment, Reply a
> Forward na dany ticket.
>
> Posilat kod v perlu asi nebudu. Je to obektove.
>
> Mozna je problem v p5-DBD-Pg-1.01 fakt netusim ...

Request tracker znam, ale jsem dostatecne liny, abych misto Vas ty SQL
prikazy doloval ze zdrojovych kodu nebo z logu, nehlede na to, ze je
pravdepodobne, ze ten Comment, Reply a Forward delaji tech DML operaci
vic, takze bych musel pouzit kristalovou kouli, abych uhadl, pri ktere
se Vas pocitac zasekne. A kristalova koule je draha.

Pokud je na nekolik sekund stroj plne vytizen v user space, da se
predpokaldat, ze ten PostgreSQL neco tridi, prohledava, nebo neco
v tom smyslu, takze Vam treba nekde chybi nejake indexy, nebo neco
podobneho. Takze musite zjistit, jaka presne operace se v tu chvili
na tom serveru odehrava, a pak popsat, jak vypadaji ty tabulky, jaky
maji rozsah, kolik mate pameti a tak podobne.

Tu domaci ulohu budete ale IMNSHO muset resit primarne Vy. Tedy,
pokud to nezadate jako placenou sluzbu.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...