Postgres Performance ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Červenec 17 16:07:01 CEST 2002

On Wed, Jul 17, 2002 at 03:50:02PM +0200, Honza Pazdziora wrote:

> Request tracker znam, ale jsem dostatecne liny, abych misto Vas ty SQL
> prikazy doloval ze zdrojovych kodu nebo z logu, nehlede na to, ze je
> pravdepodobne, ze ten Comment, Reply a Forward delaji tech DML operaci
> vic, takze bych musel pouzit kristalovou kouli, abych uhadl, pri ktere
> se Vas pocitac zasekne. A kristalova koule je draha.

 Uz pri predchozim dotazu tazatele jsem chtel napsat, ze

 apt-get install glassball

 neni alespon na mem stroji funkcni reseni, ale ted to tazatel dotahl
 k dokonalosti. Uprime co, ze to vlastne chcete? :-)

 Zkuste:

 1/ vyprazdnit /var/log/postgresql.log
 2/ nastartovat PostgreSQL s debug modu (-d 3 nebo -d 2)
 3/ udelat tu kritickou zalezitost
 4/ podivejte se do logu na ty SQL dotazy co DB dostala

 A pak nam poslete treba EXPLAIN tech dotazu.

 IMHO pokud je to neci hotovy produkt tak by asi ta DB mela byt uz
 optimalizovana.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz