Postgres Performance ?

Lukas Maly lukas.maly na jet2web.cz
Středa Červenec 17 18:41:47 CEST 2002

> Request tracker znam, ale jsem dostatecne liny, abych misto Vas ty SQL
> prikazy doloval ze zdrojovych kodu nebo z logu, nehlede na to, ze je
> pravdepodobne, ze ten Comment, Reply a Forward delaji tech DML operaci
> vic, takze bych musel pouzit kristalovou kouli, abych uhadl, pri ktere
> se Vas pocitac zasekne. A kristalova koule je draha.
>
> Pokud je na nekolik sekund stroj plne vytizen v user space, da se
> predpokaldat, ze ten PostgreSQL neco tridi, prohledava, nebo neco
> v tom smyslu, takze Vam treba nekde chybi nejake indexy, nebo neco
> [...]

Kazdopadne dekuji za Vas prispevek. Nechci tu ale resit aplikaci RT to je
nad ramec teto konference (aplikace je sama o sobe pekny moloch a urcite
by mohla vzniknout Newsgroup cz.comp.databases.requesttracker :-)

Samozrejme ze aplikace uzce souvisi s tim, jak databaze pracuje.

Velice pomohlo pouziti VACUUM

vacuumdb -d rt2 --analyze

Tento sctipt provede analizu pouziti tabulek a na jejim zaklade vytvori
patricne indexy.

Me hlavne zajimalo, zda nekdo resil nastaveni

/usr/local/pgsql/data/postgresql.conf

--~--

#
#       Performance
#
sort_mem = 512
shared_buffers = 64 # min 16
fsync = true

--~--

atd ...

P.S. da se nejak zapnout logovani SQL, tim mam na mysli log kde budou sql
dotazy, ktere se databazi provedly ?

To co se objevi v logu postgresu je pouze toto

DEBUG:  MoveOfflineLogs: remove 0000000500000020
DEBUG:  connection: host=[local] user=rt database=rt
DEBUG:  connection: host=[local] user=rt database=rt

LM