Postgres Performance ?

Lukas Maly lukas.maly na jet2web.cz
Čtvrtek Červenec 18 00:41:50 CEST 2002

>  Zkuste:
>
>  1/ vyprazdnit /var/log/postgresql.log
>  2/ nastartovat PostgreSQL s debug modu (-d 3 nebo -d 2)
>  3/ udelat tu kritickou zalezitost
>  4/ podivejte se do logu na ty SQL dotazy co DB dostala
>
>  A pak nam poslete treba EXPLAIN tech dotazu.
>
>  IMHO pokud je to neci hotovy produkt tak by asi ta DB mela byt uz
>  optimalizovana.

Omlouvam za za spatne formulovany predchozi maily :-( spatne jsem se
vyjadri a vubec, celkovej jsem spatne formuloval dotaz. Alespon jsem
zjistil, jak se nastavi debug mod.

Ted postmaster zpoustim takto:
/usr/local/bin/postmaster '-D' '/home/postgres/data' '-i' '-d' '2'

drive tomu tak nebylo a proto jsem v logu samotne dotazy

Zkousel jsem i -d 3 ale 2 snad postaci.

v priloze zasilam log ktery jsem ziskal takto

tail -f /var/log/postgresql.log > /tmp/test
cat /tmp/test | grep query: > grep_query_postgres.log

Tento log vzniknul po kliknuti na jeden stezejni odkaz (kriticka
zalezitost) comment v aplikaci Request Tracker. Osobne me zarazi ze dany
click se 1571x dotaze do databaze.

Jeste jednou se omlouvam za spatne vyjadreni. Do konferenci nepisu tak
casto a hlavne nejsem postgres guru.

Lukas Maly