MySQL na Windows 2000

Jakub Rovný jakub.rovny na jmeno.cz
Pátek Červen 21 10:15:23 CEST 2002

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020620182854.G8496 na anxur.fi.muni.cz...

> Naopak, kuprikladu na webu je velmi pravdepodobne, ze se budou delat
> ty same dotazy stale dokona, navic od toho sameho uzivatele. Prave
> proto nove MySQL cache vysledku ma.

Ano, z tohoto pohledu mate pravdu. Jak jsem vsak zjistil, pokud se dotaz
lisi v nejakem parametru napr. u WHERE , cache se vytvari pro tento pripad
znova. Ale jde take o to, jakou zivotnost ma tato cache. Jestli ma zivotnost
pouze v ramci jednoho navazaneho spojeni nebo zda se vyuziva i pro nove
navazovane spojeni po celou dobu behu MSSQL serveru.

MySQL

> 4.0.1 a novejsi.

Verze 4+ jsem nezkousel.

Vyzkousim. Diky Jakub.