MySQL na Windows 2000

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 21 11:48:42 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 10:15:23AM +0200, Jakub Rovný wrote:

> "Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:20020620182854.G8496 na anxur.fi.muni.cz...

> nejakem

> Ano, z tohoto pohledu mate pravdu. Jak jsem vsak zjistil, pokud se dotaz
> lisi v nejakem parametru napr. u WHERE , cache se vytvari pro tento pripad
> znova. Ale jde take o to, jakou zivotnost ma tato cache. Jestli ma zivotnost
> pouze v ramci jednoho navazaneho spojeni nebo zda se vyuziva i pro nove
> navazovane spojeni po celou dobu behu MSSQL serveru.

 Neumim si predstavit validaci te cache pro vice spojeni a to zvlaste
 u slozetejsiho SQL serveru kde ty session mohou byt dost ruzne nastavene.
 IMHO pak by bylo udrzovani te cache natolik narocne, ze by to mohlo
 byt pracnejsi nez udelat ten dotaz.

> cachovanim
> MySQL
>
> Verze 4+ jsem nezkousel.

 Zajimalo by mne jak se u MySQL cachuje. Tedy podle jakeho klice se
 vyhledava v te cache (napr. hash ze stringu dotazu?).

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz