MySQL na Windows 2000

Pátek Červen 21 13:37:12 CEST 2002

On Fri, Jun 21, 2002 at 11:48:42AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Neumim si predstavit validaci te cache pro vice spojeni a to zvlaste
>  u slozetejsiho SQL serveru kde ty session mohou byt dost ruzne nastavene.
>  IMHO pak by bylo udrzovani te cache natolik narocne, ze by to mohlo
>  byt pracnejsi nez udelat ten dotaz.

??? Podivejte se na http://www.fi.muni.cz/~xklemsa/diplomka.pdf, kde
je popis reseni meho diplomanta. Je to jine reseni nez ktere je v MySQL
4.0.1, nicmene _samozrejme_ ze ta cache ma lifespan po dobu behu
serveru a _samozrejme_ ze bere do uvahy ruzne parametry spojeni.

>  Zajimalo by mne jak se u MySQL cachuje. Tedy podle jakeho klice se
>  vyhledava v te cache (napr. hash ze stringu dotazu?).

Reseni z URL vyse pouziva hash ze stringu dotazu a parametru spojeni,
vcetne autentizacnich udaju.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...