MySQL select :)

Broňa Mocek brn na post.cz
Pondělí Červen 24 14:16:30 CEST 2002

zdravim,

  mam malej problem a fakt nechapu proc, poradte...

  mam jednoduchou tabulku kurzu vhledem ke korune: id, datum, zeme1, zeme2
atd...

 kdyz provedu select min(zeme1) as minimum from kurzy; s tim, ze chci najit
nejnizsi hodnotu a pak dam
select datum from kurzy where zeme1=ta_hodnota; tak mi to vrati prazdny
vysledek, to minimum to najde
  nevim, jestli bych na neco takovyho mel aplikovat group by apod., stejne
nevim jak...
  mozna bude problem nekde kolem toho where, protoze textovy hodnoty mi to
najde v pohode, celociselny taky, v tabulce mam float(7,3), desetinnou tecku
samo mam, between mi bere, dokonce vcetne ty nalezeny hodnoty, kdyz to zadam
rucne, '<' a '>' mi bere taky, jenom ne to '='

BRN