IBase a vice sitovych karet ("vyreseno")

Kotala Zdeněk Zdenek.Kotala na Mius.cz
Pátek Březen 22 15:24:02 CET 2002

Tak po prohledavani ruznych zdroju jsem zjistil, ze se
jedna o chybu InterBase a to nejspise souvisejici
s implementaci TCP/IP protokolu ve WINDOWS.
Chyba je evidovana u FB pod cislem 213 460.
Jedna se pouze o problem pri pouzivani Event
na pripojenych klientech. Vhodnou rekonfiguraci
sitovych karet se problem "vyresi".

			S pozdravem Zdenek Kotala