rychlost insertu v Oraclu

Ales Pour a.pour na seznam.cz
Středa Březen 27 09:01:12 CET 2002

"Dusan Bolek" <pagesflames na usa.net> wrote in message
news:1e8276d6.0203262334.7719468a na posting.google.com...
> Jak jsem jiz napsal nevim, jestli podobne techniky umoznuje ODBC, ale
> pokud ne, tak bych se podival po jinem zpusobu komunikace. Ve Vasem
> pripade, tedy insert sta az tisic radek najednou, je nejake groupovani
> nezbytne, nebot pri posilani po jednom mate prilis vysokou rezii.

Zatim to pro me moc pruhledny neni, pri beznym prolitnuti ODBC jsem na nic
co by mi umoznovalo groupovat vkladane radky nenerazil, nicmene nejak bych
mel zajistit shluknuti dat aby se neposilaly po jednom...

> Co se tyce ladeni databaze, tak pokud nemate velke mnozstvi uzivatelu,
> tak se s tim neni treba prilis zabyvat, protoze ODBC bude vzdycky tim
> nejuzsim mistem a zatimco ODBC driver bude funet, tak vase databaze se
> bude spokojene flakat a pochvalovat si, ze se moc nenadre. :-)

Muj program je jediny uzivatel. :-)
Zkusil jsem vcera vecer vlozit po shlucich citajicich stovky radek celkem
neco malo pres 17 tisic radek, a zjistil, ze Oracle ODBC driver je priblizne
o 10% rychlejsi (navic o sobe rika, ze je ODBC 3.0) nez ten Microsofti.

Diky.

Ales Pour