optimalizace Mysql

Pondělí Březen 25 16:44:35 CET 2002

On Mon, Mar 25, 2002 at 04:38:45PM +0100, Dusan Sys wrote:

> mam takovy dotaz na optimalizaci tabulek v MySQL. Mam databazi ve ktere je
> priblizne 40000 tabulek, kazda z nich obsahuje asi 10 zaznamu. Pokud si pod
> linuxem dam du -s mysql tak se mi ani po 10 minutach nezobrazi velikost
> adresare, to proto, ze v nem je asi 120 000 souboru ( 3 pro kazdou
> tabulku ). Neni tedy lepsi mit zaznamy v 1 velke tabulce a s ni pracovat.
> Zajima me jestli bude prace s databazi rychlejsi. Jedna se vetsnou o SELECTy
> a obcas nejaky ten INSTERT.

Rozhodne mi takovy pocet tabulek neprijde zdravy, a na nekterych
filesystemech pak muezte mit i problem s rychlosti, a pravdepodobne
muzete narazit i na operacnim systemem dana omezeni poctu otevrenych
souboru ...

Pokud jsou v tech tabulkach v postate stejna data, lisici se akorat
typem ci casem porizeni, nabo tak, tak bych asi smeroval k jejich
sdruzeni do ensiho poctu tabulek, kde bude typ/odliseni v separatnim
sloupci.

Mozna kdybyste napsal, jakeho typu ta data jsou a proc jsou vlastne
ted v takovemto usporadani ...

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...
Been off-line for a week, so this email may reach you later than expected.