optimalizace Mysql

Dusan Sys sys na spk.cz
Pondělí Březen 25 17:17:51 CET 2002

> Rozhodne mi takovy pocet tabulek neprijde zdravy, a na nekterych
> filesystemech pak muezte mit i problem s rychlosti, a pravdepodobne
> muzete narazit i na operacnim systemem dana omezeni poctu otevrenych
> souboru ...
>
> Pokud jsou v tech tabulkach v postate stejna data, lisici se akorat
> typem ci casem porizeni, nabo tak, tak bych asi smeroval k jejich
> sdruzeni do ensiho poctu tabulek, kde bude typ/odliseni v separatnim
> sloupci.
>
> Mozna kdybyste napsal, jakeho typu ta data jsou a proc jsou vlastne
> ted v takovemto usporadani ...

jedna se vlastne o internetove kavarny, kde kazdy uzivatel ma jedinecne ID
( na kterem je urcity kredit minut , 60, 160 500 ..) a pokud se s timto id
prihlasi tak muze vesele brouzdat. Je zde tabulka login , ktera obsahuje
informace o kartach, pocet minut, pocet zbyvajicich minut ... Dale pak ke
kazde karte je tabukla prihlaseni, kde je zapsano, ze uzivatel id 4897GF se
prihlasi v den yz a stravil tam 20minut ..... Puvodne jsme meli jednu
kavarnu, protom 2 .... a vzikl pozadavek aby byly karty prenositelne, cely
system overovani  a database jsem prenesl na jeden stoj a kavarny si overuji
informace zde. A tak jsem se dostal na 40K tabulek...nejmene pracne by pro
me bylo sloucit data do jedne tabulky a pracovat s ni.

Zdravi dusan Sys