Jak by to resil SQL profik ????

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 28 08:55:13 CET 2002

On Thu, Mar 28, 2002 at 08:23:05AM +0100, Honza Pazdziora wrote:

> Jo, ja v tom puvodnim dotazu spis spatroval otazku, jestli PostgreSQL
> umi nahradit ten cron job, tedy opakovane spoustet dany proceduralni
> kod. Neco jako job queues v Oraclu. Cili ze by cely ten management byl
> schovany uvnitr databazoveho systemu.

 UN*X = system malych samostatnych programku ktere umeji prave to co
 se po nich chce. Jasne dal by se do PostgreSQL pridat i cron, httpd
 apod. Ale proc? Pamatuji si jak jsem navrhoval neco ohledne memory
 managmenutu a Tom Lane mi rekl, ze nechce delat nad OS dalsi OS a
 musim uznat, ze jsou to zlata slova.

 Co se Oracle tyka tak chapu, ze maji potrebu z ruznych duvodu
 integrovat do te DB temer vse, ale ve svete OpenSource a dostupnych
 OS to snat nutne neni.

        Karel

 PS. zdravim uzivatele Emacs OS :-)
--