Jak by to resil SQL profik ????

Čtvrtek Březen 28 09:00:36 CET 2002

On Thu, Mar 28, 2002 at 08:55:13AM +0100, Karel Zak wrote:

>  UN*X = system malych samostatnych programku ktere umeji prave to co
>  se po nich chce. Jasne dal by se do PostgreSQL pridat i cron, httpd
>  apod. Ale proc? Pamatuji si jak jsem navrhoval neco ohledne memory
>  managmenutu a Tom Lane mi rekl, ze nechce delat nad OS dalsi OS a
>  musim uznat, ze jsou to zlata slova.
>
>  Co se Oracle tyka tak chapu, ze maji potrebu z ruznych duvodu
>  integrovat do te DB temer vse, ale ve svete OpenSource a dostupnych
>  OS to snat nutne neni.

O tomhle to vubec neni. Podobne jako nema PostgreSQL zvlastni program
na update indexu pri zmene dat a zvlast program na insert a zvlast
program na select, a podobne jako jsou foreign klice soucasti definice
datoveho schematu, tak muzu tu operaci vygenerovani agregovanych dat
povazovat za soucast definice te databaze, a pak mi prijde logicke, ze
bude uvnitr toho databazoveho serveru. Stejne jako jsou tam triggery,
treba, kterymi by se to klidne dalo taky delat (akorat by to bylo mene
efektivni).

Protoze az mi na tom jednom stroji klekne hardware a bude potreba to
rychle prehodit nekam jinam, tak bude potreba prehazovat nejen datove
schema, ale i ty klientske programy, ktere mi tu databazi opecovavaji.

Netvrdim, ze to je spatne -- sam to delam uplne stejne ... :-)

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...
Been off-line for a week, so this email may reach you later than expected.