MS Access - soucet pole (date /time format)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Srpen 11 06:56:32 CEST 2003

No ono by se to melo chovat tak, ze kdyz prictete k datumu cislo, pak
vysledkem je datum. Jen mam pochybnosti, zda se Vam podari zobrazeni 145
hodin, pravdepodobne se to prevede na dny. Pro konverzi do datumu existuje
fce cdate().

ps