DB struktura-rezervace

Úterý Srpen 12 14:44:34 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 02:32:36PM +0200, Karel Zak wrote:

>  Pokud jiz zakaznik konkretni predstavu ma tak je to OK, ale casto se
>  rozhoduje nad tim jake jsou aktualni moznosti. Bohuzel nekdy muze byt
>  to rozhodovani delsi nez aktualnost te nabidky. Zazil jsem to u
>  letenek :-)

Souhlas. Je tam pak treba mit jasnou hranici, kde konci prohlizeni
moznosti (a u techto moznosti by mely byt hned i ceny a vsechny
podminky, coz treba web CSA nesplnuje), a kde klikame na "provest
objednavku", a po tomto kliknutim dat uzivateli 10 minut na to, aby
mohl zadat, co potrebuje. V tomto casovem okne by mu to nikdo nemel
byt schopen sebrat z pod rukou. Samozrejme zalezi na tom, o jake zbozi
ci sluzbu jde a jak je velka sance, ze se lidi o tu vec budou prat --
nekdy muze byt vyrazne jednodussi to proste udelat metodou kdo se
prvni proklika k tlacitku < tady je cislo kreditky, opravdu koupit >,
ten vyhral, ostatnim se rekne, ze byli pomali a co videli na zacatku
uz neni k dispozici.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.