Oracle DB server pro linux

Úterý Srpen 12 13:24:29 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 01:19:08PM +0200, Vladimir Naprstek wrote:

> To docela koukam, uz nekolikrat jsem si nechal poslat CD a nikdy jsem
> nic neplatil. U SW, který mám licencovaný je to jasné, platím si
> podporu, ale chtěl jsem i jiný SW nebo pro jiné platformy a opravdu na
> psí uši na kočičí svědomí jsem ještě nikdy nic neplatil...

Ano, třeba CDčka v rámci Early Adopters Programu chodila sama od
sebe zadarmo. Verzi 8.1.6 ale už budou muset někde vyštrachat a je
solidní šance, že s ní uživatel bude mít problémy (tedy, víc
problémů než s aktuálními verzemi), takže tam bych se nějakému
poplatku nedivil (minimálně si asi nechají zaplatit poštovné) --
Oracle z rozesílání takového software nic moc mít nebude.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.