Oracle DB server pro linux

Úterý Srpen 12 13:04:52 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 12:47:14PM +0200, POLÁČEK Petr wrote:

> Sháním instalační CD db serveru Oracle (testovací verze) pro linux. Nebyl
> byste někdo ochoten udělat mě kopii a poslat jí poštou?
> Volal jsem na Oracle Czech, kde mě nabídli buď stažení z inetu nebo zaslání
> CD poštou. Na download bohužel nemám rozumné připojení a poštou to posílájí
> z Irska a tak to stojí 1400,-.
> Proto sháním někoho, kdo to již má, aby mě to vypálil. Potřebuji nějakou
> verzi, která pojede na RH Linuxu 6.x nebo 7.1 a nebudou problémy s
> instalací. Kdesi jsem četl, že dobře se instaluje oracle8162ee_tar.gz, ale
> [...]

Ono nic jako testovací verze Oraclu IMHO není. Oracle má na Webu
plné verze (konkrétně to co zmiňujete je Enterprise Edition, nicméně
od verze staré asi tři roky). Při jejich použití je ale nutné se
řídit licencemi, pod kterými si to člověk stáhl, a konkrétně v OTN
Licenci je jasně napsáno

	You may not:
	[...]
	make the programs available in any manner to any third party;

	Zdroj: http://otn.oracle.com/software/htdocs/devlic.html?/software/products/oracle9i/htdocs/linuxsoft.html

Obávám se tedy, že Váš požadavek není možné legálně splnit. Nicméně
mezi 300 a 1400 není takový rozdíl (a kromě toho jsem myslel, že
státní správa má linky dosti rychlé :-).

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.