Oracle DB server pro linux

Otakar Kleps, AVONET, s.r.o. kleps na avonet.cz
Úterý Srpen 12 13:39:10 CEST 2003

Zdravim...

Honza Pazdziora wrote:

> [...]
> plné verze (konkrétně to co zmiňujete je Enterprise Edition, nicméně
> od verze staré asi tři roky). Při jejich použití je ale nutné se
> řídit licencemi, pod kterými si to člověk stáhl, a konkrétně v OTN
> Licenci je jasně napsáno
>
> 	You may not:
> 	[...]
> 	make the programs available in any manner to any third party;
>
> 	Zdroj: http://otn.oracle.com/software/htdocs/devlic.html?/software/products/oracle9i/htdocs/linuxsoft.html
>
> Obávám se tedy, že Váš požadavek není možné legálně splnit. Nicméně

Konkretne nic proti Vam osobne. OBECNE: zakony je treba dodrzovat, ale
hodte kamenem, kdo jste nekomu "neprodlouzili" CD chranene podobnou
licenci...

Nemohl jsem si odpustit tuto poznamku. Ja osobne kdybych to CD mel, tak
bych ho poskytl (tj. kopii). Jinak bych se za podobne "rozumovani" musel
stydet...

> mezi 300 a 1400 není takový rozdíl (a kromě toho jsem myslel, že

1100 Kc pro nekoho muze byt velky rozdil.

> státní správa má linky dosti rychlé :-).

A zaver? Pokud mi pan Poláček posle url, kde mam zacit proces stahovani
(tesne pred registraci), tak mu to stahnu, vypalim na CD a poslu postou.
To vse za 50 Kc.

Nechci vyvolavat diskusi! To ze jsem to napsal me pravne k nicemu
nezavazuje a v konecnem dusledku ani nekompromituje. Tot vse.
--
Ota Kleps