Oracle DB server pro linux

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Srpen 12 14:30:38 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 01:21:24PM +0200, POLÁČEK Petr wrote:
> 64 kilobitů sdílených 50 uživateli. A to jsme na tom ještě poměrně dobře. Na
> stažení souboru přes 200MB to ale není. On je problém stáhnout i 2MB.
>
> U Oraclu mě paní tvrdila, že testovací verze je plná verze omezená na 1
> měsíc funkčnosti.
>
> To, jaký je rozdíl mezi 300,- a 1400,- zjistíte v okamžiku, kdy budete mít
> čtyřciferný plat na to, abyste z něj měsíc uživil sebe, manželku na mateřská
> a dvě děti.
>
> Asi tedy zatím zůstanu u PostgreSQL. Přesto díky za Váš čas.

To je sila. nemohol som si odpustit tento komentar. Ale strasne ma stve
aka je situacia doma teda v CR a SR. Ked niekto musi takto prosit o
jedno hlupe CD a to mu nejaky mudrlant napise, ze tym porusuje licencne
podmienky, tak ma ide slak trafit.
Pisem to preto lebo dnes som absolvoval rozhovor (ktory zacal uz vcera)
o zvyseni platu tu v Nemecku vo Frankfurte a islo ma porazit, pri
argumentoch mojho nemeckeho sefa, preco mi nemoze zvysit o tolko o kolko
ziadam. Proste som mal chut mu raz "drbnut" a inokedy sa zacat "rehnit"
alebo sa jednoducho otocit a dat vypoved. A to je vsade takto.
Preto ma ukrutne hneva, ked vidim aku biedu musia triet ludia doma.
Doprial by som tymto nafukanym nemcom aby to zazili co i len raz.

Ked mi poslete Vasu adresu a presnu linku na produkt o ktory mate zaujem,
tak Vam to stiahnem a poslem domov zadarmo. A ak to bude mozne poslem aj
CCcko pre toho clena z BSA.

S pozdravom
rozhorceny "auslander", ktory len "fleissig aibeiten" a "nichts
verstehen"!

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk