Oracle DB server pro linux

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Srpen 15 14:01:36 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> [...]
>tim, kdo klika na Webu Oraclu, a Oraclem. Nikoli mezi nekym jinym.
>Soucasti toho smluvniho vztahu je ujednani, ze software nepreda treti
>strane. Takto jednoduche to je.
>

>Dosti me irituje snaha lidi vymanit se ze zavazku, ktery ze svobodne
>vule dali treti strane. Dost me irituje snaha lidi vyzirat vyhody,
>ktere nekdo za nejakych podminek poskytuje, aniz by meli elementarni
>slusnost a snazili se chovat se podle podminek, se kterymi pri
>prijeti tech vyhod souhlasili. Dost me irituje snaha lidi uz predem
>vyspekulovat, jak to udelat, aby ty zavazky, ktere hodlaji dat, nejak

---kraceno---

Nemyslim si, ze by bylo dobre snazit se napasovat lidi do pravnickych
formulaci. Lide se chovaji jako lide a ne jako obaly od pravnickych
prirucek. To znamena, ze kdyz nekdo nekoho pozada, aby mu stahnul neco z
webu, protoze sam ma pomale pripojeni, tak si myslim, ze onen pozadany,
pokud je tazateluv kamarad, mu to proste stahne, uvede tazatele jakozto
osbu stahujici, vypali to na CD a tomu kamaradovi to preda. Nemyslim, ze
je na tom neco nemoralniho.

---kraceno---

>Mimochodem, pevne verim, ze s vami, co tady resite, jak se vymanit
>ze svych zavazku, nebudu nikdy v zadnem smluvnim vztahu. Natoz abych
>vam dodaval nebo abych od vas kupoval nejake IT reseni.

Drsnak promluvil. Hybajte holoto zlodejska...

S pozdravem, Libor Chocholaty