Oracle DB server pro linux

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Srpen 25 12:28:49 CEST 2003

> Mimochodem, nikdo z nich mi zatim neodpovedel na otazku, _proc_ v te
> licenci ten inkriminovany bod vlastne je. Co asi puvodce te licence
> tim bodem zamyslel.
No ono je to mozna jeste trochu jinak. Uz mnohokrat jsem se setkal s tim, ze
mi nejaka velka SW firma poradila "tak si to stahnete od nas z webu", jenze
se jednalo o balik treba 120MB. Takze jsem jim sdelil, ze jsem na modemu a
platim X euro za minutu a ze mi ten jejich balik vyjde na 3 dny stahovani a
50 euro. Nacez se me naivne zeptali, jestli to je problem. Ujistil jsem je,
ze 50 euro je pro me 1/4 mesicniho prijmu a oni se dodatecne omluvili, ze si
neuvedomili, ze jsem z CR a poslali to zadarmo na CD. Mnohdy jejich jednani
vychazi z proste neznalosti okolniho realneho sveta. Oni prece maji 5
megabitovou pevnu linku, tak kde je jaky problem, ze? :-)))

--
Petr