Oracle DB server pro linux

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Srpen 26 01:18:45 CEST 2003

> Ne, myslim to jinak: lidi tady vytvareli konstrukce, jak tu podminku
> splnit. Jak predat ten software treti strane a pritom aby to nebylo
> predani treti strane. A ja se ptam: ktere jednani je tedy podle jejich
> nazoru to, na ktere se veta
>
> You may not make the programs available in any manner to
> any third party.
>
> vztahuje? Co uz by nebyli ani oni schopni se svym vykladem reality
> (ktery se lisi od meho a pravdepodobne i od vykladu Oraclu, ale to je
> ted vedlejsi) tolerovat?
[...]
Rozhodne nepatrim k zastanum porusovani licenci, ale spis k zastancum tech,
co je oznacujete za zastance "vyssiho principu", tak nevim, jestli muj nazor
pro vas bude zajimavy.
Ja tu vetu chapu tak, ze si nesmim s pouzitim jejich SW napsat svou aplikaci
a tu pak dat/prodat nekomu jinemu. Nebo nesmim stahnout jejich SW, hrat si s
tim par tydnu a az me to prestane bavit, dat to na hrani nekomu dalsimu.
Naopak, pokud ja si to muzu stahnout za 0KC (stejne platim za inet pausal) a
nepotrebuji a nechci to, ale nekdo jiny ma na vyber bud si to stahnout po
modemu za 1200Kc nebo si to nechat poslat na CD za 1400Kc, tak to, ze mu to
stahnu (aniz bych to sam pouzil) a predam chapu stejne, jako kdybych prevedl
slepeho pres ulici. Ja vidim a je pro me snadne ulici prejit, on nevidi a je
to pro nej nebezpecne, tak mu tedy pomohu.

--
Petr