Jak udelat v mysql sekvence?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Srpen 27 13:58:15 CEST 2003

V St, 27. 08. 2003 v 13.52, Michal Kubecek napsal:

> Tak udělejte něco jako
>
> create table TBL (
>   SRC smallint default 1,
>   ID integer autoincrement, /* nebo jak je ta syntaxe */
>   primary key (SRC,ID)
> );
>
> a v druhé tabulce si dejte k SRC default 2.

to mi nepomuze, asi jste mne nepochopil. Ja potrebuju dosahnout toho,
aby se mi na 1 serveru vkladaly default keye jako 1001 1002 1003
a na druhem jako  1 2 3, ale nezavisle na obsahu databaze a s tim, ze do
te, co ma cislovat od 1, se stejne dostanou i zaznamy z te druhe -
autoincrement by to pak zvedl nad nejvyssi pouzite cislo a uz by se to
kopalo.

Cele je to na synchronizaci pomalym internetem 2 samostatnych lokalit (2
nezavislych sql serveru) na kterych jede webovy groupware phprojekt.

> Neřekl bych nouzové. Spíš perspektivní... :-). Nebo zkuste Firebird.

jako vzdy okomentuju pouze tim, ze kazdy dbms ma trochu jine pole
vyuziti. Ja potrebuju jednoduchou netransakcni rychlou storage, i kdyz
mne to asi donuti k tomu postgresu.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>