Jak udelat v mysql sekvence?

Středa Srpen 27 14:22:07 CEST 2003

On Wed, Aug 27, 2003 at 01:58:15PM +0200, Michal Samek wrote:

> to mi nepomuze, asi jste mne nepochopil. Ja potrebuju dosahnout toho,
> aby se mi na 1 serveru vkladaly default keye jako 1001 1002 1003
> a na druhem jako  1 2 3, ale nezavisle na obsahu databaze a s tim, ze do
> te, co ma cislovat od 1, se stejne dostanou i zaznamy z te druhe -
> autoincrement by to pak zvedl nad nejvyssi pouzite cislo a uz by se to
> kopalo.

Naznacene pouziti autoincrementu ve druhem sloupci primarniho klice
zajisti, ze ty rady budou nezavisle:

	1	1
	1	12
	2	1
	1	14
	2	2
	2	12

Napric skupinami se to neovlivni.

Samozrejme pak pro Vas primarni identifikator nebude jeden integer,
ale bude slozen z tech dvou integeru, coz pro Vas muze a nemusi
predstavovat problem.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.