Oracle - planovani vykonu a kapacity HW

Korinek, Jan jan.korinek na hp.com
Pondělí Červenec 14 22:39:54 CEST 2003

> Hledal jsem na netu nejake porovnani vykonnosti, jenze na TPC
> jsou testy
> serveru v naprosto jinych cenovych relacich, tudiz pro mne naprosto
> nevyhovujici.
>
> Soucasny server je:
>
> LH4 PIII Xeon/500 MHz, 1,5 GB RAM a SuSE 8.2 CZ.
>
> U noveho serveru urcite prejdu zrejme na SLES8 nebo na UNIXy
> dodavane k
> serverum.

Jestli Vám doposud stačilo toto, postačí Vám na všechny instance víceprocesorové cokoliv, co se normálně vyrábí.
Samozřejmě si můžete koupit RISCOvé stanice/servery. Z vlastní zkušenosti (doufám, že tuhle konferu nemonitoruje někdo z mého managementu ;o) vím, že výkonostní rozdíl RISC/Intel se pozná na ultimátnějších konfiguracích, než jsou 4CPU mašiny.
RISCy jsou obecně rozšiřitelnější bez nutnosti změny OS a aplikací.

Toliko můj názor.

Jo, doporučuji investovat něco času poté, co to tam budete mít, a vylaďte si Oracle nějakým testem, který bude dobře simulovat chování vaší aplikace.
Zvláště pokud půjdete na Oracle 9i, nebo dokonce na RAC...

Honza