Postgres a unicode

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Červenec 15 07:48:04 CEST 2003

zdravim,
mam takovy problemecek s PG. Vytvoril jsem si DB (kodovani unicode) a
pracuji s ni pres www ( a javu ). Stranky, ve kterych zadavam data jsou
nastaveny na utf-8, java ma vsude nastaveno utf-8. Pri spojeni do db si
zkontroluji kodovani - unicode. Presto se mi ceske znaky mrsi.

Obcas mi psql hlasi neco o tom, ze nemohl zkonvertovat utf-8 do local
charset (to kdyz si nastavim encoding na latin2).

Kdyz si primo v psql nastavim latin2 a upravim si nejaky atribut, stejne
jej v te javovske aplikaci vidim pomrseny.

Muj problem je, ze nejak nevim, jak zjistit, kdo je na vine. A utf-8
bych rad zachoval...

Pg je nainstalovany z baliku (debian, verze DB je 7.3.2).

Muzete mi, prosim, poradit, co zkontrolovat a jak odhalit vinika?

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na atlas.cz