jeste k ciselnikum se since/until

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 28 15:10:06 CEST 2003

On Mon, Jul 28, 2003 at 02:37:26PM +0200, Radek Kanovsky wrote:

> Problem vidim v izolaci jednotlivych transakci. V podstate do zenske,
> do melounu a do transakce clovek nevidi (doufam, ze se toto trapne
> prirovnani nedotklo nejake pritomne transakce :-) V postgresu mam jenom
> dve moznosti, jak tuto izolaci ridit. Pri defaultnim "READ COMMITED",
> na konci sve transakce vidim, co zapsaly ostatni dokoncene paralelni
> transakce. Co zapsaly transakce, ktere jeste bezi, to nevidim. Pri
> "SERIALIZABLE" je to jeste horsi. V tomto pripade nevidim na konci sve
> transakce ani to, co zapsaly/updatovaly uz dokoncene transakce. Ja muzu
> [...]

 Ostatne i pokud by jste do transakce videl tak by to nic neznamenalo
 (z vyse jmenovaneho by to melo stejne vyznam jen u melounu), protoze
 jeste je nutne nejak zajistit jaka transakce stav ktery zjistite
 bude resit. Proste ty transakce nejak synchronizovat. A to, obavam
 se, neudelate jinak nez pomoci zamku na urovni radky nebo (nejlepe) na
 urovni unique indexu. Jsme tam kde jsme byli.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/