Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 19 13:00:04 CEST 2003

Karel Zak wrote:

>  IMHo to treti je spravne. Temer u vseho (i beznych ciselniku) je
>  dobre si udrzovat casovy interval vyjadrujici validitu zaznamu.
>  System pak musi vedet v jakem kontextu data chce (historie, aktualni
>  obdobi apod.)
Zo systematickeho hladiska asi ano, len to povodne dost jednoduche
dotazy robi nechutne zlozite na palicu i na CPU.
Ale nic lepsieho ma nenapada. Bud zabudnut na historiu (co sa dost casto
da dost bore, hlavne pokial ste politik) alebo sa trapit spagetovymi
vztahmi.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)