Insert ID

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Červen 20 15:17:18 CEST 2003

> zobecneni popisu
> (s PK) je dejme

> se lisi prave
> abych pocital
> uspokojive reseni tohohle
>
> U RDBMS s promennou delkou vety je to zcela nezajimavy problem. Napr.

Aha, hned jsem si rikal, ze jsem to nenapsal dost jasne ;-)
Problem vubec nespociva v obsazenem mistu (pokud to tedy
nema nepriznivy vliv na rychlost), ale v tom, aby se s tim
pokud mozno rozumne pracovalo a to jak z hlediska databaze
(aby ta implementace nebyla na ukor rychlosti), tak z hlediska
uzivatele/programatora/ (aby pristup k datum nebyl neprimere
slozity).
Muzu si napr. zavest dalsi tabulku (s atributy), ve ktere bude co radek,
to atribut a ktera bude k tabulce objektu v relaci N:1, coz neni spatne
vylepseni, pokud ovsem nepotrebuji aby hodnoty atributu byly ruzneho
datoveho typu ...

	Zdenek Prchal