Pouziti autoincrementu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 23 00:09:32 CEST 2003

> IMO má kolega Vileta na mysli jednoduché víceméně jednouživatelské
> systémy, kde nejde o to mít auditované účetní záznamy spolu s přesným
> postupem toho, co kdo kdy dělal a kde by ty akce probíhaly on-line,
> ale systémy, kde se postupně a klidně zpětně vytváří vhodný obraz
> účetnictví. Takže pak ani ty opravy (účetních operací) nejsou opravami
> (účetních operací), prostě se prohlásí, že ty účetní operace co tam
> byly tam najednou nejsou.
Je videt, ze jste se s takovym systemem v praxi uz setkal :-) Popisujete to
naprosto presne.
Jen tak pro zajimavost, muzete mi prozradit, kdo pouziva ucetnictvi s
auditem operaci? Ja se setkal i u nekolika akciovek s 50 zamestnanci s
pouzivanim programu Stereo, ktery rozhodne tohle nesplnuje (nastupce pgm.
Ucto) a zatim jsem nepotkal ani jednu firmu, kde by pouzivali auditaci
ucetnich operaci. Jen me to zajima, co to je za firmy, respektive jak velke.

--
Petr