Pouziti autoincrementu

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Pondělí Červen 23 10:08:41 CEST 2003

Zdravim a preji pekny den,

nerozumim tomu, proc si v nize uvedenem pripade pripravujete nejakou
pomocnou tabulku. Stacilo by prece tabulku zamknout takovym druhem zamku,
ktery ostatnim znemozni do i zapisovat. Ostatni by mohli cist a vy by jste
si zjistil jedinecne cislo a vytvoril novy zaznam a potom tabulku odemknul a
vse by fungovalo bez pouziti nejake pomocne tabulky. Dopad na vykon zadny.

--
Kouba Tomas
mailto:tomas na neo.cz