Pouziti autoincrementu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 23 23:48:29 CEST 2003

> nerozumim tomu, proc si v nize uvedenem pripade pripravujete nejakou
> pomocnou tabulku. Stacilo by prece tabulku zamknout takovym druhem zamku,
Ja pomocnou tabulku pripravuju pouze pro polozky faktury, protoze tech je
neznamy pocet a kdybych se spolehal, ze se mi vejdou do pole promennych, tak
bych mohl pekne narazit. Faktura ma prumerne 10 polozek, ale muze se
vyskytnout faktura, ktera bude mit polozek 1500 a program zhavaruje na "out
of memory" :-)
Samozrejme udaju o zahlavi faktury je predem danny pocet a ty drzim v
prmennych. No a zamykam samozrejme pouze tabulku "faktury", ktera obsahuje
tato zahlavi.

--
Petr