jak z toho ven

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 26 15:45:39 CEST 2003

> Celkem by me zajimalo, jestli jsou nejak vyhodne transakce u toho dalsiho
> zjistovani id, tedy v situaci, kdy cisla dojou, a musi se tedy pridelit
> jiz nejake existujici. Je zde nejaky rozdil mezi zamcenim pro cteni
> (u myism tabulky), nebo transakci (u innodb tabulky)?
>
> Nejde mi o to vyvolat flame 'mysql a transakce', jen o tento modelovy
> pripad. Ja rozdil nevidim, ale nejsem si tak docela jist, jestli nevidim
> spatne;)
No ja to zkousel a take me nenapadlo, jak by mi transakce mohly pomoci pri
hledani jiz existujicich cisel v karantene.
Navic mi transakce nepomohou ani v pripade indetifikace podle RC, protoze
proste nepotrebuju delat rollback. Bud se insert povede (RC neni v
evidenci), nebo by nastala duplicita v unikatnim klici a pak to hlasi error
a insert se neprovede.
--
Petr