jak z toho ven

Čtvrtek Červen 26 17:02:04 CEST 2003

On Thu, Jun 26, 2003 at 03:45:39PM +0200, Petr Vileta wrote:

> No ja to zkousel a take me nenapadlo, jak by mi transakce mohly pomoci pri
> hledani jiz existujicich cisel v karantene.
> Navic mi transakce nepomohou ani v pripade indetifikace podle RC, protoze
> proste nepotrebuju delat rollback. Bud se insert povede (RC neni v
> evidenci), nebo by nastala duplicita v unikatnim klici a pak to hlasi error
> a insert se neprovede.

Uzivatel muze zapomenout svoje heslo a email, kterym byste mu ho
poslal, nemusi fungovat. Takze mu musite umoznit se prihlasit podruhe
tak jak tak. Spousta tech registraci muze byt jenom testovaci. A bylo
by velice spatne, pokud by mne kdokoli mohl vytlacit z ucasti v te
soutezi tim, ze zada moje rodne cislo a tim mi uz nedovoli se
zaregistrovat.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.