Ochrana osobnich udaju (Re: jak z toho ven)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červen 27 03:38:32 CEST 2003

> Insititut přechodného bydliště byl AFAIK zrušen. Navíc kolega výslovně
> napsal "adresa trvalého pobytu".
To o zruseni prechodneho bydliste jsem nevedel, to je fakt? Nedavno jsem
neco cetl na netu a vypadalo to, ze ten institut stale plati.
Bez ohledu na to mi ale adresa nepripada jako dobre porovnavatelny udaj.
Srovnejte:
"Vileta" "Plzen"
"Vileta" "Plzeň"
"Vileta" "PLZEŇ"
"Vileta" "P L Z E Ň"

Jsou to 4 ruzne adresy? :-) Samozrejme muzu prevest na upercase, muzu
odstranit diakritiku a porovnavat az potom, ale to stejne nemuzu myslet na
vsechny pripady, kdy se to muze pro pocitac lisit, ale pro cloveka to je
totez.
Treba ostranim vsechny mezery, fajn, jenze pak dostanu treba
"CeskeBudejovice"  nebo "EgonErvin", kdyz ma nekdo 2 jmena.
Ja vim, ze to pouzivaji i soudy, ale uz bylo i tam nekolik trapasu, kdy
nekoho neodsoudili jen proto, ze mu do predvolani napsali chybnou adresu a
ono se mu to mezi tim promlcelo :-) Nejlepsi to maji v USA, tam je osoba
indetifikovana cislem zdravotniho pojisteni a je hned jasno.